Paten Jus Manggis XanGo Original

Selepas lima tahun usaha, tindakan undang-undang dan kerja keras luar biasa, XANGO LLC dengan bangganya mengumumkan bahawa pasukan perundangan mereka akhirnya mendapat paten untuk proses pembotolan Juice XANGO mereka. Pengumuman itu dibuat semasa Konvensyen Antarabangsa BOLD 2013 yang baru berakhir yang bermula pada 26 September dan berakhir pada 28, 2013 yang diadakan di Pusat Konvensyen Salt Palace di Utah.

Mengikut tuntutan yang dibuat oleh syarikat, dunia tidak tahu bagaimana membuat manggis pericarp cukup enak untuk kegunaan seharian dan tidak ada yang tahu bagaimana untuk mendapatkan manfaat maksimum dari seluruh buah manggis. Pasukan yang mengasaskan XANGO LLC bersama para saintis dan penyelidik perubatan terpaksa bekerja dan jus itu diteliti, diuji dan diuji dengan teliti dan akhirnya mereka berjaya menghasilkan Juice XANGO.

Profil produk yang terdapat di laman web syarikat menggambarkan XANGO Juice sebagai produk “penciptaan kategori” yang dibina di sekitar kuasa manggis. Rumusan proprietari serbuk jus ini menggunakan keseluruhan buah manggis, dari kulit merah padat yang berwarna merah kemerahan ke kemul putih, yang mana semua manfaat kesihatan manggis disampaikan sebagai sifat yang dimaksudkan. Manggis dirujuk oleh saintis dan penyelidik perubatan sebagai Garcinia Mangostana. Ia berasal dari Asia Tenggara dan dikatakan mengandung 39 xanthones yang diketahui dan kebanyakannya dijumpai di pericarp buah.

Paten A.S. No. 8,524,285.

Sepanjang sejarah negara, produk baru telah dicipta, penggunaan baru untuk produk lama telah ditemui dan peluang pekerjaan telah dicipta untuk berjuta-juta rakyat Amerika. Menurut USPTO, ekonomi AS bergantung langsung kepada mekanisme yang efektif yang melindungi ide dan pelaburan baru dalam inovasi dan kreativiti.

Faedah mendapatkan paten untuk XANGO Juice adalah jelas. Aset baru ini melindungi XANGO LLC daripada individu yang tidak bertanggungjawab yang boleh mendapat keuntungan daripada kerja keras syarikat. Ia didaftarkan di bawah Paten A.S. No. 8,524,285.

Design a site like this with WordPress.com
Get started
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close